dinsdag 3 mei 2011

Zeven wetterhounen



Gisteren ben ik met zeven wetterhounen naar de dierenarts geweest. Alle hondjes zijn kerngezond verklaard. Bets verzette zich met hand en tand. De andere hondjes lieten zich goed betasten. Bets wilde alleen met de dierenarts spelen. Dat stilstaan is niets voor haar.

Vanochtend zijn de pups weer ontwormd en heb ik ze weer gewogen. Ze wegen nu tussen de drie en een halve kilo (Zoon) en vieren en een halve kilo (Doutzen). Voor zes weken is dat prima.

Vandaag heb ik de pups bij Silke en Dora gelaten. Silke is er al meer geweest, maar Dora nog niet. Die kan zo eigenzinnig zijn, dat ik dat alleen toelaat onder begeleiding. Het ging op zich heel goed, echter toen de pups bij haar bleven drinken werd het Greta teveel en begon ze te grommen naar Dora. Dus heb ik de pups weer bij Dora weggehaald. Silke wii graag met hen spelen, maar is wat onbehouwen. Maar het filmpje van zeven wetterhounen is gelukt.

Geen opmerkingen: